2007’den bu yana düzenlenen Digital Age Summit, bu yıl da birbirinden iddialı konuşmacıları katılımcılarıyla buluşturacak. Digital Age Summit, 24 Ekim 2013 Perşembe günü Swissotel The Bosphorus Hotel’de düzenlenecek.
2007’den bu yana düzenlenen Digital Age Summit, bu yıl da birbirinden iddialı konuşmacıları katılımcılarıyla buluşturacak. Digital Age Summit, 24 Ekim 2013 Perşembe günü Swissotel The Bosphorus Hotel’de düzenlenecek.
Dijital enformasyon teknolojilerinin yanı sıra, dijital ortamlardaki kullanıcı içerikleri ve sosyal medyanın atağa geçmesi pazarlama dünyasında radikal değişiklikler yarattı. Markalar ilk etapta sosyal medyada güçlü bir yer edinmenin, mümkün olduğu kadar çok sayıda fan ve takipçi çekmenin telaşına düştüler ancak zaman ve kazanılan tecrübe bunun yeterli olmadığını net bir şekilde ortaya koydu. Şimdi ise markalar kullanıcılarla bağ kurmanın, onları iletişim çalışmalarına dahil etmenin peşinde.
Bu yıl yedinci kez düzenlenecek Digital Age Summit, ‘Engagement’ başlığı altında bu önemli trendi gündemine taşıyor.
Konferansa Social Bakers CEO’su Jan Rezab, ‘Netnografi’ kavramını literatüre kazandıran teorisyen Prof. Robert Kozinets, Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları (MediaCat Yayınları, Kasım 2012) kitabının yazarlarından MarketingProfs.com’un İçerikten Sorumlu Yöneticisi (CCO) Ann Handley ve Online Pazarlama Danışmanı C.C. Chapman’ı ve dijital alanda lider olmuş bir çok etkili ismi konuşmacı olarak ağırlayacağız.
Geçmişten bugüne
İlk Digital Age Konferansı 11 Kasım 2007’de gerçekleştirildi. Konferansa AKQA’nın New York kurucusu ve kreatif direktörü Lars Bastholm ve Open Intelligence ajansının kurucusu, Campaign yazarı Russell Davies gibi isimler konuşmacı olarak katıldı. Konferansın ikincisi 360° Dijital Marketing temasıyla 21 Kasım 2008’de düzenlendi. Isobar CEO’su Nigel Morris ve Poke London Ajans Başkanı Iain Tait gibi isimleri ağırlayan konferans isminden söz ettirdi.
Digital Age Konferansı 2009 için büyük teknoloji şirketlerinin, popüler internet markalarının ve dijital/interaktif ajansların yöneticilerinin katıldığı platform toplantıları düzenledik. Konferansta Wildfire Company başkanı Ivan Palmer, Naked ajans ortağı Ivan Pallard, Gemius Başkan Yardımcısı Filip Pieczynski ve Crispin Porter+Bogusky Europe Yaratıcı Grup Başkan Kurucusu Gustav Martner konuşmacı olarak yer aldı.
Digital Age Konferansı’nın dördüncüsü 7 Ekim 2010 tarihinde İstanbul Four Seasons Bosphorus Hotel’de yaklaşık 600 katılımcıyla gerçekleşti. Dijital pazarlama alanında dünyaca tanınmış uzmanlardan ünlü pazarlama stratejisti Al Ries, Ogilvy Dijital Pazarlama Başkanı Patou Nuytemans ve Socialnomics’in yazar yaratıcısı Erik Qualman ‘dijital etki’yi tartıştı.
2011’de Digital Age Konferansı rekor katılım sayısıyla 1200’e ulaştı. 13 Ekim 2011 tarihinde gerçekleştirilen konferansın konuşmacılarından Arianna Huffington (Huffington Post kurucusu ve genel yayın yönetmeni) gönülsüz şeffaflık çağından ve internetteki gelişmelerinden bahsetti. Stacy Consulting sahibi ve sosyal medya stratejisti Richard Stacy ise sosyal medyada nasıl daha az bütçeyle daha çok iş yapılabileceğini anlattı.
Digital Age Summit 2012’nin teması ise ‘Dijital Yaratıcılık’tı. Bu bağlamda dünyanın dört bir yanından gelen büyük teknoloji şirketleri, popüler internet markaları ve dijital/interaktif ajansların yöneticileri, dijital reklam ve pazarlamanın hem dünyada hem de Türkiye’de nereye gittiği tartışıldı.
Konferansta dijital dünyanın yarattığı tüm yenilikler, tuzaklar ve avantajlar, Scott Stratten, Beth Coleman ve Mariano Bosaz gibi yabancı konuşmacıların katılımıyla A’dan Z’ye tartışıldı. Summit konuşmacılarının ortak bir mesajı vardı: ‘Dikte etmeyin, sohbet edin!’
Bu yıl yedinci kez düzenlenecek Digital Age Summit 2013 ‘Engagement’ başlığı altında bu önemli trendi gündemine taşıyacak ve bu yıl da birbirinden iddialı konuşmacıları katılımcılarıyla buluşturacak.
Digital Age Summit 2013’ye http://www.mci.com.tr/konferanslar/katilim.aspx?id=10 adresinden online kayıt yapabilirsiniz.
İnternet sitesi: http://www.mci.com.tr/konferanslar/
https://twitter.com/MediaCatEvents
https://www.facebook.com/MediaCatEvents
Dijital enformasyon teknolojilerinin yanı sıra, dijital ortamlardaki kullanıcı içerikleri ve sosyal medyanın atağa geçmesi pazarlama dünyasında radikal değişiklikler yarattı. Markalar ilk etapta sosyal medyada güçlü bir yer edinmenin, mümkün olduğu kadar çok sayıda fan ve takipçi çekmenin telaşına düştüler ancak zaman ve kazanılan tecrübe bunun yeterli olmadığını net bir şekilde ortaya koydu. Şimdi ise markalar kullanıcılarla bağ kurmanın, onları iletişim çalışmalarına dahil etmenin peşinde.
Bu yıl yedinci kez düzenlenecek Digital Age Summit, ‘Engagement’ başlığı altında bu önemli trendi gündemine taşıyor.
Konferansa Social Bakers CEO’su Jan Rezab, ‘Netnografi’ kavramını literatüre kazandıran teorisyen Prof. Robert Kozinets, Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları (MediaCat Yayınları, Kasım 2012) kitabının yazarlarından MarketingProfs.com’un İçerikten Sorumlu Yöneticisi (CCO) Ann Handley ve Online Pazarlama Danışmanı C.C. Chapman’ı ve dijital alanda lider olmuş bir çok etkili ismi konuşmacı olarak ağırlayacağız.
Geçmişten bugüne
İlk Digital Age Konferansı 11 Kasım 2007’de gerçekleştirildi. Konferansa AKQA’nın New York kurucusu ve kreatif direktörü Lars Bastholm ve Open Intelligence ajansının kurucusu, Campaign yazarı Russell Davies gibi isimler konuşmacı olarak katıldı. Konferansın ikincisi 360° Dijital Marketing temasıyla 21 Kasım 2008’de düzenlendi. Isobar CEO’su Nigel Morris ve Poke London Ajans Başkanı Iain Tait gibi isimleri ağırlayan konferans isminden söz ettirdi.
Digital Age Konferansı 2009 için büyük teknoloji şirketlerinin, popüler internet markalarının ve dijital/interaktif ajansların yöneticilerinin katıldığı platform toplantıları düzenledik. Konferansta Wildfire Company başkanı Ivan Palmer, Naked ajans ortağı Ivan Pallard, Gemius Başkan Yardımcısı Filip Pieczynski ve Crispin Porter+Bogusky Europe Yaratıcı Grup Başkan Kurucusu Gustav Martner konuşmacı olarak yer aldı.
Digital Age Konferansı’nın dördüncüsü 7 Ekim 2010 tarihinde İstanbul Four Seasons Bosphorus Hotel’de yaklaşık 600 katılımcıyla gerçekleşti. Dijital pazarlama alanında dünyaca tanınmış uzmanlardan ünlü pazarlama stratejisti Al Ries, Ogilvy Dijital Pazarlama Başkanı Patou Nuytemans ve Socialnomics’in yazar yaratıcısı Erik Qualman ‘dijital etki’yi tartıştı.
2011’de Digital Age Konferansı rekor katılım sayısıyla 1200’e ulaştı. 13 Ekim 2011 tarihinde gerçekleştirilen konferansın konuşmacılarından Arianna Huffington (Huffington Post kurucusu ve genel yayın yönetmeni) gönülsüz şeffaflık çağından ve internetteki gelişmelerinden bahsetti. Stacy Consulting sahibi ve sosyal medya stratejisti Richard Stacy ise sosyal medyada nasıl daha az bütçeyle daha çok iş yapılabileceğini anlattı.
Digital Age Summit 2012’nin teması ise ‘Dijital Yaratıcılık’tı. Bu bağlamda dünyanın dört bir yanından gelen büyük teknoloji şirketleri, popüler internet markaları ve dijital/interaktif ajansların yöneticileri, dijital reklam ve pazarlamanın hem dünyada hem de Türkiye’de nereye gittiği tartışıldı.
Konferansta dijital dünyanın yarattığı tüm yenilikler, tuzaklar ve avantajlar, Scott Stratten, Beth Coleman ve Mariano Bosaz gibi yabancı konuşmacıların katılımıyla A’dan Z’ye tartışıldı. Summit konuşmacılarının ortak bir mesajı vardı: ‘Dikte etmeyin, sohbet edin!’
Bu yıl yedinci kez düzenlenecek Digital Age Summit 2013 ‘Engagement’ başlığı altında bu önemli trendi gündemine taşıyacak ve bu yıl da birbirinden iddialı konuşmacıları katılımcılarıyla buluşturacak.
Digital Age Summit 2013’ye http://www.mci.com.tr/konferanslar/katilim.aspx?id=10 adresinden online kayıt yapabilirsiniz.
İnternet sitesi: http://www.mci.com.tr/konferanslar/
https://twitter.com/MediaCatEvents
https://www.facebook.com/MediaCatEvents