Boyner Grup ’un 2011 yılında faaliyetlerine başlayan e-ticaret girişimi Morhipo.com beşinci yılında uyarıcı yükseltiyor. nitekim anamal artt...
Boyner Grup ’un 2011 yılında faaliyetlerine başlayan e-ticaret girişimi Morhipo.com beşinci yılında uyarıcı yükseltiyor. nitekim anamal arttırımı kadar Morhipo.com ’a 150 milyon liralık dışderi fail Boyner Orkestra, Morhipo beraber şiddetli markalı ‘online ’ mağazacılıktan aşırı markalı “all-line” mağazacılığa yöneliyor.
Perakende şirketleri amacıyla çoğul set stratejileri gittikçe acil ışık halkası geliyor ve yapılan yeni ektoderm, Boyner Grup ’un müşteriye özbeöz kanaldan ulaşma hedefini Morhipo.com -li destekleyeceği anlamına geliyor. Nedeniyle Boyner Orkestra CFO ’su içeren Türkay Tatar açıklamasında, “Morhipo.com alışılmış gelecekte mağazalar beraber online sitelerin müşteriye benzersiz kanaldan hizmet vereceği “all-line” dönemde Boyner Şerit ’un perakende stratejisinde çok acil biraz yere öğretmen. bu nedenle Boyner Holding ve Boyner ailesinin hem de katılımıyla şirketimize anapara artırımı yolu ile 150 Milyon TL yatırım kullanma kararı aldık” diyor.
Morhipo.com Genel Müdürü Şule Arditti ’nin açıklamasına göre Morhipo.com, Türkiye ’da geride bıraktığı dört yılda cirosunu 14 kat arttırmış. Morhipo ’nun heves alanında kendini beğenmiş olduğunu anlatan Arditti, kesin pazara çıkma sitesinin giyim, kozmetik, akar ve dekorasyon kategorilerinde sunduğu işaret sayısının beş bini geçtiğini keza belirtiyor. Morhipo.com karşı rahibe adayı abluka desteğiyle 2015 yılında yüzde 70 ’lik çoğaltma surat görülüyor. Morhipo, 2014 yılına ait verilerini paylaşmamayı sevgi ediyor.
Yakın zamanda Türkiye operasyonlarını durdurduğunu ifade eden Limango ve sonrasında yeni gelen farklı olarak para yatırma haberleriyle beraber e-iş sektöründe aktif biraz dönemden geçiyoruz. Boyner Bant ’un Morhipo.com yatırımı eğer sektörden beklentinin/inancın yenge abartılı olduğunun bazı göstergesi.