Şatafat markaların herkes kendi başlarına e-ticaret sektörüne hareket atıp iş gösterdiklerine bugüne kadar aşırı rastlamıyorduk ama duruş de...
Şatafat markaların herkes kendi başlarına e-ticaret sektörüne hareket atıp iş gösterdiklerine bugüne kadar aşırı rastlamıyorduk ama duruş değişecek olası görünüyor. Şimdilik azınlıkta denge, e-sanat kanalına öğretmen markalar arasına Chanel hem de katıldı.
Şatafat tüketimin yaygınlaştığı biraz kelimesi kelimesine oysa yaklaşık diğer kanat ayrıca artık verimlilik şatafat markalar göre de kaçınılmaz kimi yer olmaya başladı. Gerek bedensel mekanların dükkan kiraları ve diğer giderleri gibi maliyetler, gerekse hem farklı toprak ve şehirlerdeki pazara girişler lüks markalara eleştirici faturalar çıkartıyor. Chanel da bu yüzden online ortamda yalnız tedarikçe iken yer olmak yerine artık bir bir e-ticaret mağazasına açış kararı aldığı tahmin ediliyor.
Şirketin örten düzlük yöneticisi Bruno Pavlovsky ’nin Women ’s Wear Daily ’ye (WWD) yaptığı açıklamada Chanel iken e-ticaret konusunda hareket atmaya başladıklarını dile getirerek, tüketicilerin Chanel ürünlerini bulabilecekleri amma e-iş sitesini 2016 yılı içinde bekleyebileceklerini dile getirdi. Daha ilk kez şatafat markaların yükseliş e-zanaat işine girmediği konusunu tartışmıştık ve sanıyorum artık Chanel birlikte hiç durmadan daha aşırı şatafat gariplik markası hem de e-iş işine girerek, acemi cephelerde bir kat daha şiddetli tüketiciye ulaşmaya çalışacak.
Açık kesin bir hikâye olmasa da Chanel ’çukur önümüzdeki yılın Eylül ayında e-sanat operasyonuna başlaması bekleniyor. Pavlovsky yaptığı açıklamada e-meslek alanında acemi bazı hareket ve işlenmiş e-ticaret yapmaktan ziyade, müşterilerine amma “e-papazlık” anlayışıyla yaklaşabilecekleri kimi kanal kadar gördüklerini ayrıca belirtmiş. Bu hem de Chanel ’oyuk e-meslek sitesinde kişiselleştirilebilir ve vücut üretilmiş/dikilmiş ürünler de görebileceğimiz anlamına gelebilir.