Archive Pages Design$type=blogging

E-ticaret Sitelerinde Güven Sağlamak İçin Kullanılabilecek 17 Yöntem

Yeni açılan e-ticaret sitelerinde güven sağlamak, en büyük sorun olarak öne çıkmakta. Öyle ki yapılan onlarca yatırım güven vermediği takdir...

Yeni açılan e-ticaret sitelerinde güven sağlamak, en büyük sorun olarak öne çıkmakta. Öyle ki yapılan onlarca yatırım güven vermediği takdirde çöpe gidebilmektedir. Peki e-ticaret sitelerinde güven sağlamak için neler yapabiliriz? Bu yazıda aklıma gelen 17 yöntemi sizinle paylaşmak istedim.


E-ticaret Sitelerinde Güven Sağlayacak 17 Yöntem


1. Tasarım


E-ticaret sitelerinde güven söz konusu olduğunda öncelikli olarak tasarımınızı gözden geçirmenizde fayda var. Siteye ilk girişte güven sağlayamıyorsanız 1-0 geride başladığınızın resmidir. Tasarım için profesyonel destek alabileceğiniz gibi kullanacağınız altyapıya uygun temalar da seçme şansınız var.


Ayrıca sizin beğenmiş olmanız tasarımın güven verdiği anlamını taşımayacaktır. Çevrenizden sektörünüz ya da işinizle hiç alakası olmayan 4-5 kişiyle birlikte sektörünüzü çok iyi bilen yine 4-5 kişinin yorumunu almanızda fayda var. Tabi bu yorumları da dikkate almalısınız 🙂


2. Mobil Tasarım


Bu konuda ısrarcıyım. Sanırım bir süre daha ısrarcı kalacağım. Sebeplerine gelince;


  • İnternete bağlanma oranları hızlı bir şekilde mobil cihazlara doğru kayıyor.

  • Mobil tasarıma sahip siteler daha fazla ziyaretçi ağırlıyor.

  • Kullanıcı deneyimi mobil tasarımlarda daha yüksek.

  • Hazır 4,5G gelmişken bundan faydalanmak lazım 🙂

Google tarafında incelediğim raporlara göre insanlar gerçekten mobilden internete bağlanmayı daha çok sevmiş durumda. Bu da neden bu kadar ısrarcı olduğumu kısaca özetler sanırım.


Öte yandan dikkat edilmesi gereken esas konular, mobil tasarımın masaüstü tasarıma yakın olması, işlevsel olması ve satın almayı kolaylaştırması gerektiği.


3. SSL Sertifikası


SSL herşey değildir ancak çok şeydir. Öncelikle ziyaretçilerinizin bilgilerini güvenlik duvarının arkasına almış olursunuz. Sonrasında ise Google gibi devlerin de isteğini karşılamış olursunuz. Bu konuda şöyle de bir tüyo vereyim; SSL sertifikasının aktif olduğu sayfaları müşterilerinize anlatırsanız ve SSL aktif olduğunda güvenli ortamda olduklarını iletirseniz sitenize karşı ekstra güven sağlamış olursunuz.


4. Sosyal Medya Şablonu


Sosyal ağlarda ürün paylaşımı konusunu o kadar çok dile getirdim ki sanırım takipçilerim artık “YETEEEER!” diye bağıracak ancak bu konuya tekrar değinmem lazım. Öncelikle şu konuda bir kere daha uzlaşalım. Sosyal medya hesaplarınızda ürün linki paylaşmanız sosyal medya yönetimi değildir. (Üzerini de çizeyim ki iyice anlaşılsın :))


Peki ne yapmalıyız? Yapılması gereken firmanızın çizgisine uygun şekilde tasarlanmış birkaç görsel belirleyip, bu görsellerin paylaşılmasını sağlayabilirsiniz. Eğer grafik konusunda bilgili değilseniz bir profesyonelden yardım almanızda fayda var. (Hayır, mavi arkaplan üzerine ürün ekleyip, sadece XXX,00 TL yazmakta doğru değil)


5. Reklam Şablonu


Sitenize daha fazla ziyaretçi çekmek, haliyle daha fazla satış yapmak için yapılan reklamlarda da bir şablonunuzun olması ek güven unsurudur. Eğer web sitenizin tasarımına yakın şablonlarla banner reklamlar yaparsanız sitenize gelen ve memnun kalan ziyaretçiler, daha sonra aynı reklamı gördüklerinde sitenizi önceden bilirler.


6. Hakkımızda sayfası


Firmanızı hatta sizi tanımayan ancak öğrenmekte isteyen kişilere kendinizi detaylıca anlatın. Neler yaptınız? Neler yapmak istiyorsunuz? İletişim bilgileriniz gibi kendinizi övmeden, abartıya kaçmadan, YALAN YANLIŞ bilgi vermeden ancak çokta mütevazi olmayan bir Hakkımızda sayfası her zaman güven sağlar.


7. Alternatif Pazarlarda Bulunmak


E-ticaret sitenizin olması markanızın tek başına bir e-ticaret sitesi üzerinden ayakta kalabileceğini göstermeyeceği gibi marka bilinirliği için de yeterli değil. İster marka adınızla olsun ister olmasın N11, Gittigidiyor ve Hepsiburada gibi platformlarda da aktif olmanız firmanızın yararına olacaktır. Günümüzde pek çok markanın alternatif pazarlarda mağazası bulunmakta. Burada amaç aslında daha çok satış gibi dursada temel hedef markanızın daha fazla kişiye ulaşmasını desteklemek. Eğer bu doğrultuda alternatif pazarlarda da bulunursanız kısa sürede markanızın hem bilinirliği hem de güvenilirliğinin arttığını görebilirsiniz.


8. Blog


Bu konuyu uzun uzun anlatmayacağım. Zaten şu yazımda yeterince bahsetmiştim: E-ticaret Siteleri Neden Blog Tutmalı?


9. Firma Resim Galerisi


Ziyaretçilerinize ciddi ve yaptığınız işte gerçek bir girişim olduğunuzu gösterin. Ofisinizin, deponuzun hatta binanızın görsellerini onlarla paylaşın. Sadece sanal bir oluşumdan ibaret olmadığınızı ispatlayın kısaca 🙂


10. Müşteri Yorumları


Bir ürünü sattıran en önemli unsurlardan biri müşteri yorumudur. Bununla ilgili bir kaç makalede daha behsetmiştim. Aynı kişilerin firmanız hakkında da yorum yapmasına olanak tanıyın ve bunu sitenizde yayınlayın. Sitenize ilk defa gelen birisi için “Kim Bu XX Firması?” sorusunu hızlıca cevaplamış olacaksınız.


11. Ürünü Öven Değil Özetleyen Açıklamalar


Ürün açıklamaları genelde sabittir. Üretici ya da ithalatçı firma tarafından sağlanan açıklamalarda genelde ürünü yere göğe sığdıramayan ifadeler içerir ve artık bunlar geçerliliğini yitirdi. İnsanlar daha gerçekçi anlatımlar bekliyor. Peki bir ürünü nasıl daha güvenilir şekilde tanıtırsınız? Bunu 2 başlık altında inceleyelim.


11.1. Editöryal Yorumlar


Firmanız bünyesinde ürünleri tanıyan kişilerce ürünü kısaca anlatmalarını isteyin ve bunu ürün içeriklerinde paylaşın. Bu “saç bakım kremi ile saçlarınız göz kamaştıracak” yazısı yerine “daha parlak saçlara sahip olmak isteyenlere özel saç bakım kremi” cümlesi daha gerçekçi ve doğal duracaktır.


11.2. Ürün Soru/Cevap Bölümü


Bırakın insanlar ürünler hakkında soru sorsun. Siz de bunları cevaplayın. Samimi bir şekilde ve en anlaşılır dili tercih edin. Mümkün olduğu kadar teknik terimler kullanmamaya özen gösterin.


12. Hızlı Geri Dönüşler


Tarafınıza gelen mailleri hızlı bir şekilde yanıtlayın. Sorular size saçma gelse bile soran kişi için bu bilgi gerçekten önemli olabilir. Daha da önemlisi soruyu soran kişi o anda o ürünü almak için bekliyor olabilir.


13. İletişim Bilgilerinin Görünür Olması


Telefon, mail ve adres bilgilerini paylaşmaktan çekinmeyin. Telefon için özellikle 444 numaralar ekstra güven sağlarken GSM numarası kullanmak hanenize eksi olarak yazılabilir.


14. Firmayı ve Sektörünü Anlatan Bir Logo


Logonuz sırf logomuz olsun diye üretilmiş olmasın. Markanızı ve firmanızı anlatan, bir hikayesi olan logolar seçmeyi deneyin. Bunun için bu işi profesyonellerle çalışmanızda fayda var.


15. Ürün Görselleri


Ürün görsellerinde en çok dikkat edilmesi gereken husus bana kalırsa bütünlüktür. A ürünün resmi bulanık, küçük ve anlaşılmazken B ürününde 2000×5000 px ölçülerinde görseller olmasın. Tüm görsellerde aynı boyut ve kalitenin olmasına dikkat edin.


Ayrıca ürünü hem sonsuz zeminde hem de bir manken üzerinden paylaşmanız ürüne olan güveni arttıracaktır.


Kendime Not: Ürün görselleri ile ilgili bir yazı hazırla.


16. Site Hızı


Site hızı hem Google hem de ziyaretçiler için önemli olduğu kadar, sitenizde kalma süresini de etkileyen unsurlardan. Kimse yavaş bir sitede işlem yapmak istemez. Hele ki günümüzde bu kadar hıza kavuşmuşken.


Sitenizin maksimum seviyede hızlı olmasını sağlayın. İnsanlar sayfalar arasında beklemek zorunda kalmasın.


17. Grafikler Birbirleriyle Uyumlu mu?


Sitenizde kullandığınız tüm banner, slider gibi grafiklerin birbiri ile uyumlu olmasını sağlayın. Rengarenk siteler oluşmasına izin vermeyin. Bir şablonunu olsun ve bu şablona sadık kalmaya çalışın. Bu hem düzenli ziyaretçilerinizin kampanyalarınızı algılayışını kolaylaştıracak hem de görsel dağınıklığı ortadan kaldıracaktır. Ayrıca şablon ilk görünüşte markanızı anımsatacaktır insanlara.


İnanılır gibi değil. Bu yazıyı yazmaya başladığımda madde sayısı sadece 6’ydı 🙂 Umarım eğlenceli ve bilgilendirici olmuştur. Üstelik ilk yazmaya başladığımda tarihler 26/04/2016’yı gösteriyormuş. 🙂

YORUMLAR

YORUM BIRAK
Ad

.tc alan adı 10 kasım 10 kasım izmir 10 kasım resimleri 14 şubat istatistikleri 2012 en iyi firmalar 2012 en iyi şirketler 2014 cayma hakkı 2014 e-ticaret yasası 2014 taksit sınırlaması 2014 tüketici kanunu 29166 sayılı kanun 3d nedir 3d secure nedir 9 taksit sınırı Adem Altan Adrazzi AdSense adwods uzmanı adword haberleri adwords adwords başarı yöntemleri adwords convertion adwords danışmanı AdWords Display Network adwords dönüşüm adwords dönüşüm değişikliği adwords dönüşüm ölçme adwords dönüşüm takibi adwords fatura alma adwords fikirleri AdWords Görüntülü Reklam Ağı adwords hesabı oluşturma adwords hesap yönetim uzmanı adwords istatistikleri adwords kalite puanı adwords kampanyaları adwords nedir adwords puanı yükseltme adwords reklam adwords reklam fikirleri adwords reklam ver adwords reklam verme adwords reklam yükseltme adwords reklamları adwords uzmanı adwords ürün reklamı adwords videoları akakce com alan adı bulma alan adı pazarı alan adı seçimi alve alve.com Amazon Amazon Home Services Amazon.com analytics dönüşüm kurma analytics kurulumu anne bebek XML arabam reklam Arama Motorları arama motoru reklamcılığı aynı gün teslimat b2b nedir b2c nedir b2e nedir Bankalararası Kart Merkezi baskılı kupa bayan giyim bedava e-ticaret bedava eticaret Bing BKM bkm express blog dağılımları blog neden açılır blog oranları BMW BMW i3 boomads Boyner bujiteri XML bumads bumads reklam bumerang bumerang reklam bumerang reklamları buroteknik.com büroteknik c2b nedir c2c nedir canlı destek caret haberleri cayma hakkı cayma hakkı nedir Ceviz Reçeli CHANEL chrome eklentileri Criteo çoklu pingleme listeleri dijital pazarlama dijital pazarlama dergisi Dijital Reklamcılık domain bulma doodle dönüşüm hunisi dönüşüm oranı Drink drone DronMarket dropshipping nasıl yapılır dropshipping nedir dunya gazetesi e ticaret e ticaret türleri e-fatura e-fatura nedir e-faturaya geçiş e-mail marketing E-Mail Pazarlama e-posta açılma oranı arttırma e-posta pazarlama e-posta reklam fikirleri e-t e-tcaret haber E-ticaret e-ticaret 2014 e-ticaret alan adı e-ticaret blog e-ticaret danışmanı e-ticaret danışmanı nedir e-ticaret danışmanlığı e-ticaret fikir e-ticaret fikirleri e-ticaret gizlilik sözleşmesi e-ticaret haber e-ticaret haberleri e-ticaret inceleme e-ticaret infografik e-ticaret konuları e-ticaret nedir e-ticaret paketi e-ticaret paketleri e-ticaret seo E-ticaret SEO e-ticaret siteleri e-ticaret siteleri neden blog tutmalı e-ticaret sitelerinde blogların önemi e-ticaret sitelerinde indirim çekleri e-ticaret sitelerinde kategori sayfaları e-ticaret sitelerinde kategori sayfaları nasıl olmalı e-ticaret sitelerine xml veren firmalar e-ticaret sitesi e-ticaret sitesi açmak e-ticaret sitesi kurulumu E-ticaret Sitesi Temaları e-ticaret tablet e-ticaret tanıtım e-ticaret tema e-ticaret tüyoları e-ticaret twitter e-ticaret uzmanı e-ticaret uzmanı adem altan e-ticaret ürün sayfaları e-ticaret ürün sayfası e-ticaret ve sosyal medya e-ticaret ve twitter e-ticaret yazılımı e-ticaret yazılımları e-ticaret yöntemleri eBay efatura ehil.com elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanun email pazarlama en büyük adwords müşterileri en büyük internet şirketleri en çok satış yapanlar en iyi seo aracı en pahaı alan adları en pahalı alan adları en pahalı anahtar kelimeler en pahalı domainler en popüler seo aracı eposta pazarlama erataş eticaret eticaret 2014 eticaret 2014 verileri eticaret alan adı seçimi eticaret bilgi eticaret blog eticaret danışmanı eticaret danışmanlığı eticaret danışmanlık eticaret dönüşüm eticaret dönüşüm hunisi eticaret dönüşüm oranı eticaret fikirleri eticaret fiyat karşılaştırma eticaret girişimcilik eticaret haber eticaret haberleri eticaret incelem eticaret inceleme eticaret infografik eticaret konferansı eticaret konferansı 2014 eticaret kullanım alışkanlıkları eticaret ödeme eticaret paketleri eticaret reklam eticaret satış sözleşmesi eticaret seo eticaret sertifikaları eticaret siteleri için youtube kullanımı eticaret sitelerine xml veren firmalar eticaret sitelrei için adwords eticaret sitesi satışı eticaret sitesi teması eticaret tanıtım eticaret tema eticaret tüketici alışkanlıkları eticaret türkiye eticaret twitter eticaret uzmanı eticaret ürün sayfaları eticaret ürün sayfası eticaret üyelik sözleşmesi eticaret ve facebook eticaret ve sosyal medya eticaret xml listesi eticaret yazılım eticaret yazılımı eticaret youtube facebook facebook editor facebook fikirleri facebook haber facebook haberleri facebook izinli data facebook kısayol tuşları facebook kullanıcı sayısı facebook power editor facebook reklam facebook reklamları facebook satın al butonu facebook sayfası hazırlama facebook sayfası nasıl hazırlanır facebook shop now facebook şirket hesabı facebook ve sosyal medya facebook video reklam facebook whatsapp facebook whatsappı satın aldı facebook yeni zaman tüneli facebooktaki şirketler featured fidan satan firmalar fidan satışı yapan siteler firefox eklentileri firefox webmaster eklentileri firmalar için video fiyat karşılaştırma Fresh fuub yarışma Galeri ganipara geticaret gezinti.com gittigidiyor gittigidiyor 2014 gittigidiyor analizi giyilebilir android giyilebilir teknoloji gizlilik sözleşmesi global e-ticaret haberleri gmail gmail promosyonlar Google Google + google 2012 google 2013 google ads Google Adwords google adwords ders google adwords fatura nasıl alınır google adwords faturalandırma google adwords reklamcılığı google adwords uzmanı google adwords uzmanlığı google adwords yeniden pazarlama Google Analytics google android google android wear google aramaları şifreliyor google fatura google firma rehberi google görüntülü reklam google güncelleme google haber google infografik google kart google kişisel bilgi paylaşımı google kredi kartı Google Maps google merchant center google mobil uyumlu google nisan 1 google pagerank google plus google plus kısayol tuşları google plus kullanıcı sayısı google popüler aramalar google porno filtresi google reklam google reklam araçları google reklam kuponu google reklam uzmanı google reklam ver google reklam verme google reklamları google seo güncelleme google seo haberi google şakası google şifreleme google top10 google ürün listeleme reklamları google ürün reklamları google ürün veri feed google ürünleri göstermek google verileri google vs baidu google vs facebook google wallet google yeni algoritma google zeitgeist google zeitgeist 2013 Gossip görsel seo görüntülü e-ticaret görüntülü eticaret Gülfem Toygar güvenilir eticaret güvenli eticaret Güvenlik Konuları haberler Handsome Hasan Aslanoba Hatay Yöresel Ürünleri hepsiburada aynı gün hepsiburada hizmet hepsiburada reklam hizmet ara hizmet fiyat rehberi How To humminbird algoritması hummingbird hurriyet emlak reklam hürriyet reklam hürriyet reklam vermek hürriyet tablet kampanyası IBM iç giyim içerik ile satış ideasoft verileri idemama idemama logo tasarımı açısından iffft hakkında iffft nedir ifttt hakkında ifttt nedir ilan siteleri image map creator image map oluşturucu image map tool image-maps.com incir incir.com incircom indirim çeki indirim kodları infografik instagram instagram haberleri instagram infografik instagram üzerinden satış internet dünyası İnternet Dünyası İnternet Dünyasından Haberler internet haberleri İnternet Reklamcılığı internet satış sözleşmesi internet tarayıcıları ipad vs android istanbul kombi servis istanbul kombi servisi istenmeyen mesaj iş güvenliği iyi.net iyzico izinsiz mail gönderimi izinsiz sms gönderimi izmirde atatürk resmi kaan gülten Kaan Karamancı kalder kalite puanı kalite puanı yükseltme kapanan ticaret siteleri kargo problemleri kargo sorunları kargo sorunları ve çözümü kolay e-ticaret kombi servisi kombi tamiri kombi teknik servis kombiservisi kozmetik kozmetik e-ticaret kredi kartı taksit sınırlaması kredi kartı taksit sınırlaması ne zaman kredi kartı taksit sınırlaması ne zaman başlıyor kredi kartı taksit sınırlaması ne zaman yürürlüğe giriyor kredi kartı verileri saklama kupa baskı Künefe Peyniri lidyana linkedin logo tasarımı m-ticaret Magento magento 2 magento 2 demo magento 2 kurulum magento black amp; white theme magento black and white teması magento retro tema magento shopper shop teması magento shopper theme magento tema magento ultimo teması magento ultimo theme mail gönderim mail kampanyaları mail kampanyası mail kampanyası oluşturma mail marketing mail pazarlama marka yönetimi markafoni markafoni indirim çeki markafoni satılıyor markalardan beklentiler media marketing medya Mens merchant center mesafeli satış sözleşmesi metro style prestashop tema microsoft microsoft yeni ogo Mobil E-Ticaret mobil tasarım sonuçları mobil ticaret mobil ticaret oranı mobil uyumlu Mobil15 Morhipo Morhipo.com mozilla eklentileri müşteri çekme yöntemleri müşteri çözümü müşteri şikayeti yönetimi n11 infografik n11 istatistik n11 satışları n11 türkiye cirosu naciye teyze eticaret neden adwords uzmanı neden blog neden e-posta pazarlama neden e-ticaret netsipariş nisan 1 online destek online mağaza online pazarlama onlinemagaza onlinemagaza.com onlinemagaza.com online mağaza open cart tema Opencart opencart 2 opencart 2.0 opencart fastor opencart journal teması opencart journal theme opencart lexus superstore teması opencart lexus superstore theme opencart tema opencart teması opencart theme osenin osenin.com otomatik mail kampanyası outlook outlooka geçme ozelbirkadin.com ödeme konuları ödeme sistemleri örnek gizlilik sözleşmesi özel bir kadın pagerank hesaplama pagerank tablosu panda 4.0 güncelleme panda güncelleme parfüm xml parfüm xml tedariği pay pal paypal paypal alışveriş paypal kampanya paypal merchant paypal nedir payu payu hakkında payu nedir payu sanal pos pazarlama pazarlama meetup Pazaryeri performans değerlendirme pet shop xml ping servisleri Pinterest pinterest nediri eticaret ve pinterest pinterest reklam pinterest türkçe post ads pr nasıl hesaplanır pr nedir pr ölçümü pr tablosu presta shop arundo theme presta shop warehouse theme Prestashop prestashop arund teması prestashop e-ticaret prestashop metro tema prestashop nedir prestashop tema prestashop teması prestashop warehouse teması prisync profesyonel site tanıtımı promosyon mail proticaret Rekabet Kurumu reklam Reklam Firmaları reklam istatistikleri remarketing nedir rgs yazılım roi rss ekleme rss ekleme dizinleri rss ping sahibinden sahibinden reklam sahibinden yeni ofisi sahibinden.com sahiplex samsung dijital fotoğraf makinesi sanal ödeme yöntemleri sanal pos satış arttırma yöntemleri satış sözleşmesi sektörel e-ticaret haberleri SEM SEO seo aracı seo araçları seo danışmanı SEO Danışmanlığı seo fikirleri seo ipuçları seo kaynakları seo kitabı seo kitapları seo konferansı seo önerileri seo tavsiyeleri seo uyumlu içerik seo uyumlu makale seo uzmanı seo yöntemleri seozone sepet ortalaması shopio site inceleme site tanıtım site tanıtım makaleleri site tanıtımı Site Tanıtımları siteme xml sms gönderim solunum maskesi Soner Canko sorularla seo sosyal ağ istatistikleri Sosyal Ağlar sosyal ağlar ve e-ticaret sosyal ağlar ve kısayol tuşları sosyal ağların kısayolları sosyal internet siteleri sosyal medya sosyal medya fikirleri sosyal medya gelişimi sosyal medya görsel ölçüleri sosyal medya haberleri sosyal medya hakkında sosyal medya hataları sosyal medya kullanımı sosyal medya reklam sosyal medya satışlara etkisi sosyal medya türkiye sosyal medya yazıları sosyal medyadan faydalanma sosyal medyanın sosyal medyanın eticarete etkisi sosyal medyanın etkileri sosyal reklamcılık sosyal ticaret sosyal web siteleri sözleşme örnekleri SSL ssl nasıl kurulur SSL nedir ssl sertifikası nedir stilsos kapandı stoksuz sat stoksuz satış Success şirketler için facebook şirketler ve twitter t-appz tablet araştırması tablet üzerinden eticaret tc alan adı tek tıkla satın al televizyon üzerinden satış tetikleyici e-posta tetikleyici mail Tips tivibu çarşı tivibucarsi Tmob toz maskesi ttnet ceza ttnet gezinti ttnet tivibu çarşı tüm twitleri indir türkçe pinterest twitter Twitter Analytics twitter e-ticaret twitter eticaret twitter eticaret nasıl yapılır twitter geçmişini indir twitter güncellemeleri twitter haber twitter haberleri twitter ile pazarlama twitter karakter sınırı değişiyor twitter kısayol tuşları twitter kullanıcı sayısı twitter kullanım rehber twitter kullanımı twitter reklam twitter satın al twitter satın al özelliği twitter yeniden pazarlama ucuz uçak bileti ulusal kalite başarı ödüllleri uluslararası lojistik ücretsiz e-ticaret ücretsiz eticaret ürün karşılaştırma ürün listeleme ürün listeleme reklamları ürün motorları ürün reklamı ürün sayfalarının önemi ürün video tüyoları ürün videoları üyelik sözleşmesi üyelik sözleşmesi örneği v-ticaret Video video infografiği video pazarlama video reklam video reklamcılık video uygulamaları videoların etkisi videolu reklam videolu ticaret vikipedi haber vira forwarding vira forwarding uluslararası lojistik vticaret webmaster chrome eklentileri webmaster forumu fuub Webrazzi webrazzi eticaret 2014 whatsapp satıldı wiki haberleri windows 8 windows 8 reklam windows türkiye WooCommerce woocommerce bazar shop teması woocommerce bazar shop theme woocommerce bigshop teması woocommerce bigshop theme woocommerce detaylı bilgi woocommerce e-ticaret woocommerce hakkında woocommerce kallyas teması woocommerce kallyas theme woocommerce mayashop teması woocommerce mayashop theme woocommerce nedir woocommerce tema xml entegrasyonu xml entegrasyonu nedir xml firma listesi xml listesi xml nedir xml veren firmalar xml veren parfüm firmaları yalı spor yandex yandex 14 şubat yandex 14 şubat 2014 yandex akınsoft yandex akınsoft işbirliği yandex arama motoru yandex browser yandex direct yandex disk yandex disk ipad yandex hakkında yandex hakkında bilgi yandex ipad yandex ipad uygulaması yandex kimdir yandex market yandex nedir yandex ramazan yandex reklam yandex reklam verme Yemeksepeti yeni cayma hakkı yeni seo yöntemleri yeni taksit sınırı yeni tüketici kanunu yeni tüketici kununu yeniden alışveiş yeniden pazarlama yeniden pazarlama nedir yenidenpazarlama youtobe 2013 youtube youtube en çok arananlar youtube kısayol tuşları youtube rehberi youtube reklam youtube reklam vermek Youtube Reklamcılığı youtube zeitgeist yurtdışı uçak bileti zopim nedir
false
ltr
item
E-ticaret ve Google Adwords Uzmanı: E-ticaret Sitelerinde Güven Sağlamak İçin Kullanılabilecek 17 Yöntem
E-ticaret Sitelerinde Güven Sağlamak İçin Kullanılabilecek 17 Yöntem
E-ticaret ve Google Adwords Uzmanı
http://ademaltan.blogspot.com/2016/06/e-ticaret-sitelerinde-guven-saglamak.html
http://ademaltan.blogspot.com/
http://ademaltan.blogspot.com/
http://ademaltan.blogspot.com/2016/06/e-ticaret-sitelerinde-guven-saglamak.html
true
4621148994960659488
UTF-8
Not found any posts TÜMÜ Devamı Yanıtla Vazgeç Sil Yazar Anasayfa SAYFALAR YAZILAR Tümü BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ETİKET ARŞİV ARAMA Not found any post match with your request Back Home Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cts Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis May Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce 5 haftadan daha önce