Archive Pages Design$type=blogging

Yeniden Pazarlama Reklamları İçin 19 Öneri

Yeniden pazarlama ve dinamik yeniden pazarlama özellikle e-ticaret siteleri için en popüler hedefleme yöntemlerinden biri. Doğru optimizasyo...

Yeniden pazarlama ve dinamik yeniden pazarlama özellikle e-ticaret siteleri için en popüler hedefleme yöntemlerinden biri. Doğru optimizasyon yöntemleri ile yeniden pazarlama reklamlarınızdan daha iyi verim almanız mümkün.


Yeniden pazarlamanın kısaca tanımını yapmak gerekirse, sitenizi ziyaret etmiş kişilere sitenizden ayrıldıktan sonra da reklamlarınızın gösterilmesi diyebiliriz. Ancak sadece banner reklam göstermek doğru olmayacağından bunu çeşitlendirmekte fayda var.


19 ayrı başlık altında toplanan bu optimizasyon yöntemlerini kendinize göre kolayca uyarlamanız mümkün. Hedefleme, teklif ve genel strateji gibi alt başlıklar halinde de toplanmış olan listemizde reklamlarınızı sitenizi ziyaret etmiş kişilere göstererek yeniden pazarlama yapabilirsiniz.


Not: Yeniden pazarlama üzerine paylaşacağım bu 19 ipucu Google Adwords Resmi sayfasından alınıp tarafımca paylaşılmıştır. Elde böyle önemli ve resmi bir veri varken paylaşmamak olmazdı.


1. Web Sitenizin Tüm Ziyaretçilerine Ulaşma


Yeniden pazarlama yapmanın en basit yolu, web sitenizin tüm ziyaretçilerine ulaşmaktır. Başka bir deyişle, web sitenizi ziyaret eden herkes yeniden pazarlama reklamlarınızı görebilir.


Web sitenizin tüm ziyaretçilerine ulaşmak üzere bir yeniden pazarlama listesi oluşturmak için, URL’nin web sitenizin alan adını içerdiği (örneğin, “AlanAdiniz.com”) veya ana sayfa URL’nizle aynı olduğu (örneğin, “http://www.AlanAdiniz.com”) bir yeniden pazarlama listesi oluşturun.


2. Farklı Ürün Kategorilerini Sergileme


Farklı ürün kategorilerini sergilemek amacıyla, her ürün kategorisi için, her bir listeye ait URL’nin kategori adını içerdiği bir yeniden pazarlama listesi oluşturun.


Örnek

İnternet’te bir giyim mağazası işleten Jale, kadın kıyafeti arayan müşterileri ile erkek kıyafeti arayan müşterilerine farklı yeniden pazarlama reklamları göstermek istemektedir.

Jale, “Kadın Kıyafetleri” sayfasına göz atan müşterilere ve “Erkek Kıyafetleri” sayfasına göz atan müşterilere yönelik iki ayrı reklam oluşturur.


3. Dönüşüm Sağlamamış Ziyaretçilere Hitap Etme


Web siteniz dönüşüm sağlamayan ziyaretçileri çektiyse, bu müşterileri tekrar web sitenize çekmek için bir yeniden pazarlama listesi oluşturabilirsiniz.


Özel kombinasyon listeleri, dönüşüm sağlamış ziyaretçileri hariç tutarak, dönüşüm sağlamadan web sitenizden ayrılanları hedeflemenize yardımcı olabilir. Web sitenizi ziyaret eden tüm kullanıcıları hedefleyen bir listeniz zaten varsa, web sitenizde daha önce bir dönüşüm işlemi tamamlamış ziyaretçilere yönelik bir yeniden pazarlama listesi oluşturun. Ardından, daha önce dönüşüm sağlamış ziyaretçileri hariç tutmak için özel kombinasyon listenizi oluşturun.


Örnek

Bir üniversitenin web sitesi çok sayıda ziyaretçi çekmektedir ancak üniversite, daha fazla bilgi istemek için bir formu doldurmamış olan ziyaretçilere ulaşmak ister. Üniversite, dönüşüm sağlamayan ziyaretçileri üniversitede sunulan hizmetlerden haberdar etmek amacıyla, bu ziyaretçilere ulaşmak için özel bir kombinasyon listesi kullanır.


4. Alışveriş Sepetini Bırakan Ziyaretçilerin Tekrar İlgisini Çekme


Kullanıcılar, bazen sanal mağazadaki alışveriş sepetlerine ürün ekleseler de alışverişlerini tamamlamaz. Bu müşteriler genelde satın alma kararına çok yaklaştıklarından, onlara ulaşmak ve satın alma işlemini gerçekleştirmelerine yardımcı olmak önemli bir fırsat olabilir.

Alışveriş sepetlerine en az bir ürün ekleyen kullanıcılara ulaşmak amacıyla, “Alışveriş Sepeti” sayfanızı (örneğin, URL “alisverissepeti.asp” ifadesini içerir) ziyaret eden müşterilerin bir listesini oluşturun ve satın alma işlemlerini tamamlayıp “Sipariş Onayı” sayfasını (örneğin, URL “satinalma.asp” ifadesini içerir) ziyaret eden kullanıcılar için ikinci bir liste oluşturun. Ardından, “Alışveriş Sepeti” sayfanızı ziyaret etmiş ancak “Sipariş Onayı” sayfanızı ziyaret etmemiş kullanıcılara yönelik yeniden pazarlama yapmak için bir özel kombinasyon listesi kullanabilirsiniz.


Örnek

Nimet, İnternet’te bir elektronik ürünler mağazası işletmektedir. Nimet, müşterilerinin alışveriş sepetlerine sıkça çok pahalı ürünler koyduklarını, ancak alışverişi tamamlamadıklarını fark eder. Nimet, satışı tamamlamak ümidiyle bu müşterileri mağazasına tekrar çekmek için bir yeniden pazarlama kampanyası oluşturmaya karar verir.


5. Mevcut Müşterilere Ek Satış veya Çapraz Satış Yapma


Web sitenizden daha önce ürün satın almış müşteriler, sunduğunuz tamamlayıcı ürün veya hizmetlerle de ilgilenebilir.


Bir “dönüşüm sağlamış müşteriler” listesi oluşturarak, web sitesi ziyaretçilerinizin daha küçük bir grubuna erişirsiniz. Ancak, bu müşteriler işletmeniz hakkında zaten bilgi sahibidir ve işletmenizle ilgilenmektedir. Reklamlarınızı mutlaka bu gruba göre özelleştirin.


Ayrıca, belirli ürünler için yeniden pazarlama listeleri de oluşturabilirsiniz. Yani müşteriler belirli ürünleri görüntüleyip satın aldıysa, onlara başka bir ilgili ürüne yönelik reklamlar gösterebilirsiniz.


Örnek

Bahçe ürünleri mağazası işleten Cemil, daha önce mağazasının bitki tohumları bölümünü görüntüleyip ürün satın alan müşterilere ulaşmak istemektedir. Bitki tohumları satın alan müşterilerin, genellikle bitki besini ürünleriyle ilgilendiklerini bildiğinden, onlara bu ilgili ürünlerin reklamını yapmak için bir yeniden pazarlama kampanyası oluşturur.


6. Müşterilere, Alışveriş Yapmalarını İzleyen Belirli Bir Süre İçinde Ulaşma


Müşterilerin, ilk etkileşimlerinden sonraki belirli bir süre içinde işletmenizden satın alma işlemi gerçekleştirme olasılıklarının yüksek olduğunu tahmin ediyorsanız spesifik bir üyelik süresi olan bir yeniden pazarlama listesi oluşturabilirsiniz.


Son 30 ila 90 gün içinde ürün satın alan müşterilere ulaşmak için, biri 30 gün diğeri 90 gün süreli olan iki tane yeniden pazarlama listesi oluşturun. Ardından, 90 günlük listede olup 30 günlük listede olmayan tüm müşterilere ulaşmak için özel kombinasyon listesini kullanın.


Örnek

Mehmet video oyunları satan bir web sitesinin sahibidir. Sitesinden oyun konsolu satın alan müşterilerin, genellikle 30 ile 90 gün arasında bir süre sonra başka oyunlar da satın aldığını, 90 günlük süreyi geçenlerin ise başka bir alışveriş yapma olasılığının düşük olduğunu bilmektedir. Mehmet, 30 ila 90 gün önce konsol satın almış tüm müşterilere video oyunları satmak için bir yeniden pazarlama kampanyası oluşturmaya karar verir.


Reklam Stratejileri


7. Reklamlarınızı Yeniden Pazarlama Stratejinize Uygun Hale Getirme


Reklam stratejiniz, yeniden pazarlama listesi stratejiniz kadar önemlidir. Aşağıda, yeniden pazarlama reklamlarınıza ilişkin bazı genel öneriler verilmiştir:

Ulaşmak istediğiniz kitleyle alakalı

Sitenizle aynı görünüm ve izlenime sahip

İlgi çekici bir harekete geçirici mesaj içeren


Örnek

Jale’nin web sitesinin kadın kışlık giyimi bölümünü ziyaret eden kullanıcılara yönelik yeniden pazarlama reklamları, söz konusu kullanıcılara genel bir mesaj sunmak yerine kadın kabanlarını tanıtırsa daha alakalı olur.


8. Kitlenize Ulaşmak İçin Tüm Reklam Biçimlerini ve Boyutlarını Kullanma


İnternet’te olabildiğince çok sayıda müşteriye ulaşmak amacıyla, yeniden pazarlama kampanyanız için birden çok reklam boyutu kullanarak metin ve görüntülü reklamlar oluşturun. Ardından, hangi biçimin kampanyanızın işine en fazla yaradığını test edin.


9. Görüntülü Reklamları Daha Kolay Bir Şekilde Oluşturmak İçin Reklam Galerisini Kullanma


Yeniden pazarlama kampanyalarınız için görüntülü reklamlar oluşturmaya hazır olduğunuzda, reklamlarınızı oluşturmanızı sağlayan ücretsiz bir AdWords aracı olan Reklam galerisini kullanın.


Yüzün üzerinde reklam şablonu arasından seçim yapılabilirsiniz. Metin, özelleştirilmiş renkler, resimler ve logonuzu ekleyerek, her bir yeniden pazarlama listesi için özel olarak tasarlanmış, profesyonel görünümlü görüntülü bir reklama sahip olabilirsiniz.


Teklif Stratejileri


10. Dönüşüm Sağlama Olasılığı Daha Yüksek Listeler İçin Teklif Verme


Daha yüksek teklifler, yeniden pazarlama listelerinizde daha fazla kullanıcıya ulaşma olasılığınızı artırarak bu değerli kitleyle karşılaşma şansınızı en üst düzeye çıkarır. Hangi teklifi ayarlayacağınızı belirlerken her bir yeniden pazarlama listenizdeki müşterilerinizin değerini göz önünde bulundurun.


Örnekler

Recep elektronik ürün satışı yapmaktadır. Televizyonlar fotoğraf makinelerinden daha kârlı olduğundan, televizyon sayfalarını ziyaret eden kullanıcıları hedefleyen bir yeniden pazarlama listesi için, fotoğraf makinesi sayfalarına yönelik bir listeye verdiğinden daha yüksek teklif verir.

Ayrıca iki müşteri grubunu hedeflemek amacıyla iki özel kombinasyon oluşturmuştur:

Web sitesini ziyaret etmiş ancak satın alma işlemi başlatmamış olan kullanıcılar

Web sitenizde hâlihazırda ödeme işlemine başlamış ancak satın alma işlemini tamamlamadan vazgeçmiş olan kullanıcılar

Alışveriş sepetlerine zaten ürün eklemiş olan kullanıcıların bir satın alma işlemini tamamlaması daha olasıdır. Bu nedenle, bu kullanıcılar Recep için muhtemelen daha değerlidir. Bu durumda, söz konusu yeniden pazarlama listesini içeren reklam grubu için daha yüksek teklif verir.


11. Dönüşümleri En Üst Düzeye Çıkaran Teklif Stratejileri Kullanma


Otomatik Teklif Stratejileri

Teklifleri gerçek zamanlı olarak her gösterim için optimize edip yatırım getirinizi (YG) en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabilecek bir teklif optimizasyon aracı olan Dönüşüm Optimize Edici’yi kullanabilirsiniz. Dönüşüm Optimize Edici ile, dönüşüm hedeflerinize ulaşmak için artık tekliflerinizi manuel olarak ayarlamanız gerekmez.


Dönüşümlerinizin sayısını ve kalitesini artırmak için otomatik teklif stratejilerini Arama Ağı reklamlarına yönelik yeniden pazarlama listeleriyle (ARYPL) birleştirebilirsiniz.


Manuel Teklif Stratejileri

Yeniden pazarlama kampanyası tekliflerinizi manuel olarak yönetmeyi tercih ediyorsanız bir maksimum TBM teklifi belirlemenizi öneririz.


Yeniden pazarlama performansınızı artırmanıza yardımcı olabilecek birkaç teklif stratejisi aşağıda verilmiştir:


Yeniden pazarlama kampanyanızın performansından memnunsanız, daha fazla müşteriye ulaşmak ve YG’nizi yükseltmek için teklifinizi artırmayı göz önünde bulundurmalısınız. Teklifinizi artırmak, reklamınızın konumunu iyileştirerek, yeniden pazarlama listenizdeki kullanıcılara Görüntülü Reklam Ağı web sitelerinde sürekli görünme şansınızı artırmanıza yardımcı olabilir.


Çeşitli üyelik sürelerine sahip yeniden pazarlama listeleri oluşturduysanız teklif yönetiminden yararlanabilirsiniz. Son yedi gün içinde sitenizi ziyaret eden kullanıcılardan ayrı olarak, son 30 gün içinde web sitenize gelen ziyaretçilere ulaşmak istediğinizi varsayalım. Her biri değişik sürelere sahip iki farklı liste oluşturup, daha değerli olduğunu düşündüğünüz liste için daha yüksek teklif verebilirsiniz.


Örnek

Nimet, elektronik ürünler satılan bir siteye sahiptir ve müşterilerin, televizyon sayfalarını görüntüledikten sonraki ilk haftada bir televizyon satın alma olasılığının daha yüksek olduğunu bilmektedir. Son yedi gün içinde listesine giren kullanıcılar için daha yüksek teklif verir. Sitesini son 30 gün içinde ziyaret eden kullanıcılar da ürün satın alabilir ancak bu müşteriler için o kadar agresif bir teklif vermek istemez.

Bunun için, televizyon sayfasını görüntüleyen kullanıcıların, üyelik süresi yedi gün olarak ayarlanmış bir listesini oluşturur ve bu listeyi daha agresif bir teklifle hedefler. Ayrıca, televizyon sayfasını görüntüleyen kullanıcıların, üyelik süresi 30 gün olarak ayarlanmış ikinci bir listesini oluşturur. Daha sonra, yedi günlük ziyaretçilerin iki listede birden bulunmasını önlemek için, 30 günlük üyelik listesini hedeflemek üzere özel bir kombinasyon oluşturur, yedi günlük listeyi hariç tutar ve daha az agresif bir teklif kullanır.


Genel Stratejiler


12. Konum ve Dil Hedeflemenizi Genişletme


Yeniden pazarlama, ideal müşterilerinize ulaşmanıza yardımcı olduğundan, bu müşterilere web’de nerede olurlarsa olsunlar reklam gösterebilmeniz gerekir. Site ziyaretçileriniz birden fazla dil konuşuyor ve web sitenize dünyanın herhangi bir ülkesinden erişiyor olabilir. Dolayısıyla, kampanya ayarlarınızda tüm dilleri hedeflemeyi seçtiğinizden emin olun.


Konum hedefleme ayarınızı belirlerken, müşterilere hedeflediğiniz yerlerde reklam gösterebilmeniz gerektiğini unutmayın.


13. Daha Fazla Ziyaretçiye Ulaşmak İçin Listelerinizin Üyelik Süresini Uzatma


Listenizin süresini (örneğin, 30 günden 60 güne) çıkarmak, belirtilen zaman dilimi içerisinde web sitenizi ziyaret eden kişilerle bağlantı kurmanıza olanak tanır. Çoğu durumda, süre uzadıkça listenizde bulunan kullanıcıların sayısı da artar.


14. Yalnızca En Yeni Ziyaretçilere Ulaşmak İçin Listenin Süresini Kısaltma


Listenizden elde ettiğiniz dönüşümleri potansiyel olarak artırmak amacıyla, yalnızca en yeni ziyaretçilere ulaşmak için üyelik süresini kısaltabilirsiniz. Ancak, süreyi kısaltmanın, ulaşabileceğiniz potansiyel müşterilerin sayısını sınırlandırabileceğini unutmayın.


15. Ziyaretçilerin Reklamlarınızı Görebilme Sayısını Sınırlama


Sıklık sınırı, herhangi bir kullanıcının bir günde aynı reklamı görme sayısını sınırlandırır. Bu da gösterim sayınızı azaltabilir.


16. Reklam Yayınını, Reklamın Ziyaretçiler Tarafından Görülme Olasılığının Yüksek Olduğu Zamana Planlama


Reklam yayını zaman planlaması, reklamlarınızın gösterilmesini istediğiniz saatleri veya haftanın günlerini belirtmenize olanak verir. Böylece, müşterilerinize uyanık ve çevrimiçi olduklarında ulaşarak reklamlarınızı görmelerini sağlayabilirsiniz.


17. Ziyaretçilerin Reklamlarınızı Sitenize Geldikten Hemen Sonra Görmesi İçin Reklam Yayınını Hızlandırma


Hızlandırılmış yayın, reklamlarınızı, bütçeniz tükenene kadar daha hızlı bir şekilde göstermeye çalışır. Bu seçenek sayesinde, listenizdeki kullanıcılara ulaşabilir ve reklamlarınızı müşterileriniz Görüntülü Reklam Ağı’na göz atarken yayınlayabilirsiniz.


Uzun vadeli stratejiler


18. Reklam Bütçenizi Sonuç Veren Web Sitelerine Harcama


Bütçenizin büyük bir bölümünü bir veya iki web sitesine harcıyor ancak yaptığınız yatırıma değecek sayıda dönüşüm elde edemiyorsanız, söz konusu web sitesi için verdiğiniz teklifi azaltabilir veya siteyi kampanyanızdan hariç tutabilirsiniz.


Bu durumun tersine, bazı siteler son derece iyi performans gösteriyor ve düşük bir Edinme Başına Maliyet (EBM) sağlıyorsa, söz konusu sitelere ilişkin teklifinizi artırabilirsiniz.


Dönüşüm İzleme, yeniden pazarlama kampanyanızdan elde ettiğiniz dönüşümlerin sayısını öğrenmenize olanak tanır. Ayrıca, reklamlarınızın gösterildiği Görüntülü Reklam Ağı sitelerindeki performansınızı değerlendirebilir ve bu verilere dayalı olarak nasıl teklif vereceğinize ve optimizasyon yapacağınıza karar verebilirsiniz.


19. Web Sitenizin Trafiğini Artırarak Listeyi Büyütme


Web sitenize, listenize eklemek üzere daha fazla kullanıcı çekmek için tamamlayıcı bir çevrimiçi reklamcılık stratejisinden yararlanın. Görüntülü ve arama ağı kampanyaları bu hedefe ulaşmanın etkili yollarıdır.


Kaynak: https://support.google.com/adwords/answer/2476691?hl=tr

YORUMLAR

YORUM BIRAK
Ad

.tc alan adı 10 kasım 10 kasım izmir 10 kasım resimleri 14 şubat istatistikleri 2012 en iyi firmalar 2012 en iyi şirketler 2014 cayma hakkı 2014 e-ticaret yasası 2014 taksit sınırlaması 2014 tüketici kanunu 29166 sayılı kanun 3d nedir 3d secure nedir 9 taksit sınırı Adem Altan Adrazzi AdSense adwods uzmanı adword haberleri adwords adwords başarı yöntemleri adwords convertion adwords danışmanı AdWords Display Network adwords dönüşüm adwords dönüşüm değişikliği adwords dönüşüm ölçme adwords dönüşüm takibi adwords fatura alma adwords fikirleri AdWords Görüntülü Reklam Ağı adwords hesabı oluşturma adwords hesap yönetim uzmanı adwords istatistikleri adwords kalite puanı adwords kampanyaları adwords nedir adwords puanı yükseltme adwords reklam adwords reklam fikirleri adwords reklam ver adwords reklam verme adwords reklam yükseltme adwords reklamları adwords uzmanı adwords ürün reklamı adwords videoları akakce com alan adı bulma alan adı pazarı alan adı seçimi alve alve.com Amazon Amazon Home Services Amazon.com analytics dönüşüm kurma analytics kurulumu anne bebek XML arabam reklam Arama Motorları arama motoru reklamcılığı aynı gün teslimat b2b nedir b2c nedir b2e nedir Bankalararası Kart Merkezi baskılı kupa bayan giyim bedava e-ticaret bedava eticaret Bing BKM bkm express blog dağılımları blog neden açılır blog oranları BMW BMW i3 boomads Boyner bujiteri XML bumads bumads reklam bumerang bumerang reklam bumerang reklamları buroteknik.com büroteknik c2b nedir c2c nedir canlı destek caret haberleri cayma hakkı cayma hakkı nedir Ceviz Reçeli CHANEL chrome eklentileri Criteo çoklu pingleme listeleri dijital pazarlama dijital pazarlama dergisi Dijital Reklamcılık domain bulma doodle dönüşüm hunisi dönüşüm oranı Drink drone DronMarket dropshipping nasıl yapılır dropshipping nedir dunya gazetesi e ticaret e ticaret türleri e-fatura e-fatura nedir e-faturaya geçiş e-mail marketing E-Mail Pazarlama e-posta açılma oranı arttırma e-posta pazarlama e-posta reklam fikirleri e-t e-tcaret haber E-ticaret e-ticaret 2014 e-ticaret alan adı e-ticaret blog e-ticaret danışmanı e-ticaret danışmanı nedir e-ticaret danışmanlığı e-ticaret fikir e-ticaret fikirleri e-ticaret gizlilik sözleşmesi e-ticaret haber e-ticaret haberleri e-ticaret inceleme e-ticaret infografik e-ticaret konuları e-ticaret nedir e-ticaret paketi e-ticaret paketleri e-ticaret seo E-ticaret SEO e-ticaret siteleri e-ticaret siteleri neden blog tutmalı e-ticaret sitelerinde blogların önemi e-ticaret sitelerinde indirim çekleri e-ticaret sitelerinde kategori sayfaları e-ticaret sitelerinde kategori sayfaları nasıl olmalı e-ticaret sitelerine xml veren firmalar e-ticaret sitesi e-ticaret sitesi açmak e-ticaret sitesi kurulumu E-ticaret Sitesi Temaları e-ticaret tablet e-ticaret tanıtım e-ticaret tema e-ticaret tüyoları e-ticaret twitter e-ticaret uzmanı e-ticaret uzmanı adem altan e-ticaret ürün sayfaları e-ticaret ürün sayfası e-ticaret ve sosyal medya e-ticaret ve twitter e-ticaret yazılımı e-ticaret yazılımları e-ticaret yöntemleri eBay efatura ehil.com elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanun email pazarlama en büyük adwords müşterileri en büyük internet şirketleri en çok satış yapanlar en iyi seo aracı en pahaı alan adları en pahalı alan adları en pahalı anahtar kelimeler en pahalı domainler en popüler seo aracı eposta pazarlama erataş eticaret eticaret 2014 eticaret 2014 verileri eticaret alan adı seçimi eticaret bilgi eticaret blog eticaret danışmanı eticaret danışmanlığı eticaret danışmanlık eticaret dönüşüm eticaret dönüşüm hunisi eticaret dönüşüm oranı eticaret fikirleri eticaret fiyat karşılaştırma eticaret girişimcilik eticaret haber eticaret haberleri eticaret incelem eticaret inceleme eticaret infografik eticaret konferansı eticaret konferansı 2014 eticaret kullanım alışkanlıkları eticaret ödeme eticaret paketleri eticaret reklam eticaret satış sözleşmesi eticaret seo eticaret sertifikaları eticaret siteleri için youtube kullanımı eticaret sitelerine xml veren firmalar eticaret sitelrei için adwords eticaret sitesi satışı eticaret sitesi teması eticaret tanıtım eticaret tema eticaret tüketici alışkanlıkları eticaret türkiye eticaret twitter eticaret uzmanı eticaret ürün sayfaları eticaret ürün sayfası eticaret üyelik sözleşmesi eticaret ve facebook eticaret ve sosyal medya eticaret xml listesi eticaret yazılım eticaret yazılımı eticaret youtube facebook facebook editor facebook fikirleri facebook haber facebook haberleri facebook izinli data facebook kısayol tuşları facebook kullanıcı sayısı facebook power editor facebook reklam facebook reklamları facebook satın al butonu facebook sayfası hazırlama facebook sayfası nasıl hazırlanır facebook shop now facebook şirket hesabı facebook ve sosyal medya facebook video reklam facebook whatsapp facebook whatsappı satın aldı facebook yeni zaman tüneli facebooktaki şirketler featured fidan satan firmalar fidan satışı yapan siteler firefox eklentileri firefox webmaster eklentileri firmalar için video fiyat karşılaştırma Fresh fuub yarışma Galeri ganipara geticaret gezinti.com gittigidiyor gittigidiyor 2014 gittigidiyor analizi giyilebilir android giyilebilir teknoloji gizlilik sözleşmesi global e-ticaret haberleri gmail gmail promosyonlar Google Google + google 2012 google 2013 google ads Google Adwords google adwords ders google adwords fatura nasıl alınır google adwords faturalandırma google adwords reklamcılığı google adwords uzmanı google adwords uzmanlığı google adwords yeniden pazarlama Google Analytics google android google android wear google aramaları şifreliyor google fatura google firma rehberi google görüntülü reklam google güncelleme google haber google infografik google kart google kişisel bilgi paylaşımı google kredi kartı Google Maps google merchant center google mobil uyumlu google nisan 1 google pagerank google plus google plus kısayol tuşları google plus kullanıcı sayısı google popüler aramalar google porno filtresi google reklam google reklam araçları google reklam kuponu google reklam uzmanı google reklam ver google reklam verme google reklamları google seo güncelleme google seo haberi google şakası google şifreleme google top10 google ürün listeleme reklamları google ürün reklamları google ürün veri feed google ürünleri göstermek google verileri google vs baidu google vs facebook google wallet google yeni algoritma google zeitgeist google zeitgeist 2013 Gossip görsel seo görüntülü e-ticaret görüntülü eticaret Gülfem Toygar güvenilir eticaret güvenli eticaret Güvenlik Konuları haberler Handsome Hasan Aslanoba Hatay Yöresel Ürünleri hepsiburada aynı gün hepsiburada hizmet hepsiburada reklam hizmet ara hizmet fiyat rehberi How To humminbird algoritması hummingbird hurriyet emlak reklam hürriyet reklam hürriyet reklam vermek hürriyet tablet kampanyası IBM iç giyim içerik ile satış ideasoft verileri idemama idemama logo tasarımı açısından iffft hakkında iffft nedir ifttt hakkında ifttt nedir ilan siteleri image map creator image map oluşturucu image map tool image-maps.com incir incir.com incircom indirim çeki indirim kodları infografik instagram instagram haberleri instagram infografik instagram üzerinden satış internet dünyası İnternet Dünyası İnternet Dünyasından Haberler internet haberleri İnternet Reklamcılığı internet satış sözleşmesi internet tarayıcıları ipad vs android istanbul kombi servis istanbul kombi servisi istenmeyen mesaj iş güvenliği iyi.net iyzico izinsiz mail gönderimi izinsiz sms gönderimi izmirde atatürk resmi kaan gülten Kaan Karamancı kalder kalite puanı kalite puanı yükseltme kapanan ticaret siteleri kargo problemleri kargo sorunları kargo sorunları ve çözümü kolay e-ticaret kombi servisi kombi tamiri kombi teknik servis kombiservisi kozmetik kozmetik e-ticaret kredi kartı taksit sınırlaması kredi kartı taksit sınırlaması ne zaman kredi kartı taksit sınırlaması ne zaman başlıyor kredi kartı taksit sınırlaması ne zaman yürürlüğe giriyor kredi kartı verileri saklama kupa baskı Künefe Peyniri lidyana linkedin logo tasarımı m-ticaret Magento magento 2 magento 2 demo magento 2 kurulum magento black amp; white theme magento black and white teması magento retro tema magento shopper shop teması magento shopper theme magento tema magento ultimo teması magento ultimo theme mail gönderim mail kampanyaları mail kampanyası mail kampanyası oluşturma mail marketing mail pazarlama marka yönetimi markafoni markafoni indirim çeki markafoni satılıyor markalardan beklentiler media marketing medya Mens merchant center mesafeli satış sözleşmesi metro style prestashop tema microsoft microsoft yeni ogo Mobil E-Ticaret mobil tasarım sonuçları mobil ticaret mobil ticaret oranı mobil uyumlu Mobil15 Morhipo Morhipo.com mozilla eklentileri müşteri çekme yöntemleri müşteri çözümü müşteri şikayeti yönetimi n11 infografik n11 istatistik n11 satışları n11 türkiye cirosu naciye teyze eticaret neden adwords uzmanı neden blog neden e-posta pazarlama neden e-ticaret netsipariş nisan 1 online destek online mağaza online pazarlama onlinemagaza onlinemagaza.com onlinemagaza.com online mağaza open cart tema Opencart opencart 2 opencart 2.0 opencart fastor opencart journal teması opencart journal theme opencart lexus superstore teması opencart lexus superstore theme opencart tema opencart teması opencart theme osenin osenin.com otomatik mail kampanyası outlook outlooka geçme ozelbirkadin.com ödeme konuları ödeme sistemleri örnek gizlilik sözleşmesi özel bir kadın pagerank hesaplama pagerank tablosu panda 4.0 güncelleme panda güncelleme parfüm xml parfüm xml tedariği pay pal paypal paypal alışveriş paypal kampanya paypal merchant paypal nedir payu payu hakkında payu nedir payu sanal pos pazarlama pazarlama meetup Pazaryeri performans değerlendirme pet shop xml ping servisleri Pinterest pinterest nediri eticaret ve pinterest pinterest reklam pinterest türkçe post ads pr nasıl hesaplanır pr nedir pr ölçümü pr tablosu presta shop arundo theme presta shop warehouse theme Prestashop prestashop arund teması prestashop e-ticaret prestashop metro tema prestashop nedir prestashop tema prestashop teması prestashop warehouse teması prisync profesyonel site tanıtımı promosyon mail proticaret Rekabet Kurumu reklam Reklam Firmaları reklam istatistikleri remarketing nedir rgs yazılım roi rss ekleme rss ekleme dizinleri rss ping sahibinden sahibinden reklam sahibinden yeni ofisi sahibinden.com sahiplex samsung dijital fotoğraf makinesi sanal ödeme yöntemleri sanal pos satış arttırma yöntemleri satış sözleşmesi sektörel e-ticaret haberleri SEM SEO seo aracı seo araçları seo danışmanı SEO Danışmanlığı seo fikirleri seo ipuçları seo kaynakları seo kitabı seo kitapları seo konferansı seo önerileri seo tavsiyeleri seo uyumlu içerik seo uyumlu makale seo uzmanı seo yöntemleri seozone sepet ortalaması shopio site inceleme site tanıtım site tanıtım makaleleri site tanıtımı Site Tanıtımları siteme xml sms gönderim solunum maskesi Soner Canko sorularla seo sosyal ağ istatistikleri Sosyal Ağlar sosyal ağlar ve e-ticaret sosyal ağlar ve kısayol tuşları sosyal ağların kısayolları sosyal internet siteleri sosyal medya sosyal medya fikirleri sosyal medya gelişimi sosyal medya görsel ölçüleri sosyal medya haberleri sosyal medya hakkında sosyal medya hataları sosyal medya kullanımı sosyal medya reklam sosyal medya satışlara etkisi sosyal medya türkiye sosyal medya yazıları sosyal medyadan faydalanma sosyal medyanın sosyal medyanın eticarete etkisi sosyal medyanın etkileri sosyal reklamcılık sosyal ticaret sosyal web siteleri sözleşme örnekleri SSL ssl nasıl kurulur SSL nedir ssl sertifikası nedir stilsos kapandı stoksuz sat stoksuz satış Success şirketler için facebook şirketler ve twitter t-appz tablet araştırması tablet üzerinden eticaret tc alan adı tek tıkla satın al televizyon üzerinden satış tetikleyici e-posta tetikleyici mail Tips tivibu çarşı tivibucarsi Tmob toz maskesi ttnet ceza ttnet gezinti ttnet tivibu çarşı tüm twitleri indir türkçe pinterest twitter Twitter Analytics twitter e-ticaret twitter eticaret twitter eticaret nasıl yapılır twitter geçmişini indir twitter güncellemeleri twitter haber twitter haberleri twitter ile pazarlama twitter karakter sınırı değişiyor twitter kısayol tuşları twitter kullanıcı sayısı twitter kullanım rehber twitter kullanımı twitter reklam twitter satın al twitter satın al özelliği twitter yeniden pazarlama ucuz uçak bileti ulusal kalite başarı ödüllleri uluslararası lojistik ücretsiz e-ticaret ücretsiz eticaret ürün karşılaştırma ürün listeleme ürün listeleme reklamları ürün motorları ürün reklamı ürün sayfalarının önemi ürün video tüyoları ürün videoları üyelik sözleşmesi üyelik sözleşmesi örneği v-ticaret Video video infografiği video pazarlama video reklam video reklamcılık video uygulamaları videoların etkisi videolu reklam videolu ticaret vikipedi haber vira forwarding vira forwarding uluslararası lojistik vticaret webmaster chrome eklentileri webmaster forumu fuub Webrazzi webrazzi eticaret 2014 whatsapp satıldı wiki haberleri windows 8 windows 8 reklam windows türkiye WooCommerce woocommerce bazar shop teması woocommerce bazar shop theme woocommerce bigshop teması woocommerce bigshop theme woocommerce detaylı bilgi woocommerce e-ticaret woocommerce hakkında woocommerce kallyas teması woocommerce kallyas theme woocommerce mayashop teması woocommerce mayashop theme woocommerce nedir woocommerce tema xml entegrasyonu xml entegrasyonu nedir xml firma listesi xml listesi xml nedir xml veren firmalar xml veren parfüm firmaları yalı spor yandex yandex 14 şubat yandex 14 şubat 2014 yandex akınsoft yandex akınsoft işbirliği yandex arama motoru yandex browser yandex direct yandex disk yandex disk ipad yandex hakkında yandex hakkında bilgi yandex ipad yandex ipad uygulaması yandex kimdir yandex market yandex nedir yandex ramazan yandex reklam yandex reklam verme Yemeksepeti yeni cayma hakkı yeni seo yöntemleri yeni taksit sınırı yeni tüketici kanunu yeni tüketici kununu yeniden alışveiş yeniden pazarlama yeniden pazarlama nedir yenidenpazarlama youtobe 2013 youtube youtube en çok arananlar youtube kısayol tuşları youtube rehberi youtube reklam youtube reklam vermek Youtube Reklamcılığı youtube zeitgeist yurtdışı uçak bileti zopim nedir
false
ltr
item
E-ticaret ve Google Adwords Uzmanı: Yeniden Pazarlama Reklamları İçin 19 Öneri
Yeniden Pazarlama Reklamları İçin 19 Öneri
E-ticaret ve Google Adwords Uzmanı
https://ademaltan.blogspot.com/2016/11/yeniden-pazarlama-reklamlar-icin-19.html
https://ademaltan.blogspot.com/
https://ademaltan.blogspot.com/
https://ademaltan.blogspot.com/2016/11/yeniden-pazarlama-reklamlar-icin-19.html
true
4621148994960659488
UTF-8
Not found any posts TÜMÜ Devamı Yanıtla Vazgeç Sil Yazar Anasayfa SAYFALAR YAZILAR Tümü BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ETİKET ARŞİV ARAMA Not found any post match with your request Back Home Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cts Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis May Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce 5 haftadan daha önce